lauantai 30. maaliskuuta 2013

Stars are falling.

Hello everyone.

Tätä blogia pitää kolmetoista kesää nähnyt tyttö, kutsumanimeltään Mandy, joka on äärimmäisen huono keksimään yhtään mitään kirjoitettavaa.
No, päätän jokatapauksessa yrittää.
Olen siis 13-vuotias (propsit sille joka sen jo tajusi) tyttö Etelä-Suomesta. Luonteeltani olen ehkä vähän erikoinen, riippuu siitä kuka katsoo. Tietyssä seurassa olen hiljaa, tietyssä seurassa olen asiallinen, sekä tietyssä seurassa puhun liikaa ja liian kovaa, hullu, seko, completely out of mind ja niin edelleen.
Tyyliltäni olen vissiinkin jonkunlainen glämäri, rakastan koruja, erilaisia asusteita, kimalletta, vahvoja ja räikeitä meikkejä, tupeerattuja hiuksia, (shokki)hiusvärejä, festareita, cowboybootseja, nahkatakkeja, muita erikoisia kenkiä, niittejä ja muuta mukavaa. Musiikki on elämäntyyli + elämän eliksiiri buhu jee ~


Anyways, tämä blogini on pyhitetty nukkeilulle, jota olen harrastanut since 2011.
Omistan siis viisi pullip-perheen nukkea, niistä selviää lisää jatkossa. Rakastan valokuvaamista, sekä kuvien muokkaamista ynnämuuta sellaista. :3 Tykkään myös lukea muiden nukkeblogeja, katsella kuvia, jotka inspiroivat minua, sekä pyöriä Pullipsuomessa nimimerkillä Mandy. Saa tulla juttelemaan, en pure! ;)
Kaikki blogissa olevat kuvat ovat itse ottamiani, ellen toisin mainitse.
Ethän kopioi niitä ilman lupaani, tai tulee paha Nasse-setä ja vetää turpaan. Ei vaineskaan, mutta kuvia ei saa kopioida, sillä järjen kanssa ollaan liikkeellä, eikösjuu?


Toivon, että pystyn pitämään blogia aktiivisesti, sillä edellisten blogieni kanssa on käynyt vähän niin ja näin ... Lupaan yrittää! :3 Muistattehan silti, että koulu vie vapaa-aikaa (kokeet, läksyt) ja energiaa, joten en tiedä sitten, että kuinka usein päivittelen tänne. Viikonloppuisin minulla on yleensä aikaa ja jaksamista, joten yritän ainakin aina silloin väkertää jotain tänne blogiini. Teen parhaani kuvien eteen, toivon, että joku osaa arvostaa sitä ehkä. Olipas outo lauseen esittämistapa.
Lukijaksi saa liittyä, jos kiinnostaa, katsotaan mitä tästä vielä kehkeytyy! :3

xoxo, Mandy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti